"jag ska ha en sån där ... strippa!"

Det var en fin helg, speciellt fredagen. Jag och Sofia åkte till hålan Gråbo (som Sofia sa: "Åh, jag vill inte åka ut i rymden ... ödemarken tänkte jag säga!"). Men det är klart att vi ville det egentligen, för vi skulle ha en mysig kväll med Bokis, Emil och David. Först blev det film, Wristcutters A Love Story, som inte var speciellt bra. Jag som hade velat se den rätt länge och allt, men Almost Famous-killen var fortfarande fin. Ändå snodde Emils hund Simpson nästan all uppmärksamet, så söt. Jag längtar efter vår valp. Kvällen avslutades med Monopol och massa skrattattacker. Blev så glad över att se alla igen, och att vi fortfarande har lika kul som vi hade i skolan. Min klass och JM var verkligen helt underbart, och jag saknar det så. Bokis beskrev allt mycket finare. Hoppas på reunion snart igen.

image184


Har hunnit med IKEA också, nu ska jag förhoppningsvis få upp allt på väggarna snart. Köpte ramar och två hyllor.

Kille till IKEA-boy: "Jag ska ha en sån där ... strippa! Var finns det?"
IKEA-boy: "Ja, det hittar du inte här och jag vet inte om jag får tipsa, men hyllan Stripa hittar du där borta ..."
Jag: "Det är lugnt, jag ska också ha en strippa."

I dag har jag mest varit seg och försökt städa, vilket inte gick speciellt bra alls. Sofia har varit här och spelat massa tv-spel också, jag är helt slut nu. Inte för att jag klagar egentligen. Nu lyssnar jag på Jimmy Eat World och på tisdag ser vi dem i Stockholm. Pepp!

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback