grey's anatomy

I går var Henke här, vi spelade tv-spel och tittade på Rallarsving. Mycket lyckat, och massa flum och skitsnack som vanligt. Tack vare honom har jag ett fungerande brännprogram, och resten av säsong tre av Grey's Anatomy på dvd nu. Skönare med 32 tum istället för datorskärmen. Men nackdelen är att jag lär kolla på alldeles för många avsnitt i rad. Ungefär så här ser det ut när jag tittar på Grey's mitt i natten, mina msn-teckningar är fantastiska. Jag kan inte låta bli att lipa till nästan varje avsnitt. I love it, och jag vet att jag är efter.

Nu ska jag iväg till Systemet för första gången, och sen shoppa lite med Jonas. Men först ska jag nog duscha bort all målarfärg. Puss

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback