panic & action

Sticky Fingers, 27 februari 2008

image194

Panic & Action i går då, det var ... spännande. Blev en studie i mosh. Jag och Sofia skämdes lite när vi anlände en kvart innan insläpp, kön bestod av små emokids på 14 år som var "så fulla". Blev rätt impad av en som hade rosa och randigt (vågrätt) hår. Kallt som fan var det också, jag minns att jag utbrast att jag inte ville frysa ihjäl bland emos. Det vore en tragisk död. Men vi överlevde och rymde upp till balkongen där det var 18 år och drack vuxensaft. Därifrån såg vi Adept som är riktigt, jävla bra. Chemical Vocation var också kul att se, resten kunde jag ha skippat. Roligast var att studera alla emos från balkongen, och deras mosh pit. Some uglyass moves vill jag lova. De måste avguda den här videon. Skönt att det lär dröja minst tre år innan dem flesta kommer in på Sticky igen.

I dag har jag och Sofia hälsat på i skolan och kollat på FN-rollspelet. Kramat Lars också, såklart, han blir så glad över att se sina gamla elever. Och jag blev glad över att se någon annan som satt och viftade med tårna, ord är överflödiga. Vi blev tvingade att vara med på film också, så nu kan alla JM:are sitta och skratta åt oss när vi försöker komma med tips. I kväll är det Dead by April, det blir fina grejer. Den här veckan är rätt sjuk, har varenda dag uppbokad.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback