dallas green

DANISH
Denne plade er mit hjerte og min sjæl. Måske betyder det ikke noget ... men måske betyder det alt. Jeg håber, at du vil kunne lide den, lige så meget som jeg gør.
Dallas

ENGLISH
This record is my heart and soul. Maybe it's nothing ... but maybe it's everything. I hope you can come to love it like I do. Thank you for listening.
Dallas

image186

Han är ju så söt att jag smälter. Bara en sån grej att försöka översätta åt sina fans, åh. Och jag gillar nya skivan, älskar till och med. Måste lyssna in mig lite bara. Tycker både Confessions och Forgive Me är bättre på live dvd:n, men det är kul att han experimenterar. Lyssna på hela skivan här.

Snart ska jag orka skriva om Jimmy och Stockholm. Lägga in alla bilder också. I dag missar jag Reel Big Fish och Wille som är i Göteborg. Tröstade mig med att köpa skor och present till festen i morgon.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback