blog craze + flickr

Okej, jag tänkte tipsa om några bloggar jag läser utöver mina vänners. Jag följer inga direkta modebloggar, men jag brukar titta in hos Lolita. Mest för att jag gillar bilderna och alla färger, jag blir glad helt enkelt. Samma gäller Krisatomic och The cherry blossom girl (fast jag inte kan någon franska alls). En blogg jag läser och inte bara klickar mig förbi är Silverfisken (klicka INTE på länken under rubriken "Jajje", tips), han är outstanding. Läs några inlägg under "gamla favoriter" om du inte har gjort det innan, och spana in hans flickr-konto för hans bilder är fantastiska. När jag känner mig cynisk, vilket är rätt ofta, läser jag Bloggfrossa. Och ... det var väl allt. Det är de bloggar som ligger bland mina favoriter och som jag klickar mig igenom om jag har lite tråkigt.

image189

Tänkte bara tipsa om flickr rent allmänt också eftersom det verkar vara många som inte känner till sidan. Det är där alla bra och okända fotografer gömmer sig! Testa att söka på din favoritartist, birds, snow, tattoos, England eller vadsomhelst. Jag lovar att du kommer hitta massa fina bilder du inte sett innan. Mycket bättre än att googla bilder. Och om du gillar Brand New eller Straylight Run borde du kolla upp Lexi Lambros och Camille Nolan. Sistnämnda har tagit de fina bilderna jag lade in, alltid kul med lite behind the scenes.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback