but why-yy?

Varför kan man inte börja plugga i tid? Nu sitter jag i samma sits igen, har läst långt ifrån allt jag borde. Och lagtext fastnar verkligen inte, det går bara inte. Så jag ger upp med den nu. Får hoppas att jag klarar mig ändå, på något sätt gjorde jag ju det med första tentan. I värsta fall blir det ju bara en omtenta i januari, och slutuppgiften då. 

Spotify är nog bästa grejen just nu. Henke fixade invite, Henke fixar allt för han är bäst. Så jag har lyssnat på Bon Iver på repeat. Ångrar bara på att jag inte lyssnade på Silverfiskens tips från början. Kunde ju sett Bon Iver på Pustervik. Pustervik liksom! Åh, stupid. Jag nöjer mig med att lyssna på musiken nu. Spotify är grymt för mina guilty pleasures också, jag vågar ju inte ha Justin i iTunes. 

Bon Iver - Lump Sum (live, lite bättre på skiva men ändå)


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback