min västkustvalp


Gårdagen var mest fylld av hundar. Hundar som var stora som små ponnies, hundar som fick plats i en handflata och hundar med dreadlocks (true!). Robin fick leka med alla sina syskon och utställningen gick bra. Jag har inte så bra koll på det där med rosetter, men Robin fick HP, hederspris. Eftersom han inte hade tillräcklig vana vann han inte, men han var den valp som var mest lovande. Typ. Roligt tyckte han att det var i alla fall.

Kvällen var inte lika rolig. Den var blodig och bestod av sjukhusbesök. För en gångs skull var jag inte så squeamish, bara chockad. Men det var inte så allvarligt så vi kom därifrån rätt fort. Och jag fick mina tår ompysslade på samma gång. Så nu har jag fyra helt inpaketerade, och onda, tår. Nu ska jag lyssna på Millen, news flash, tills Björn och hans tjej kommer hit och hälsar på.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

huh, hur allvarligt är inte så allvarligt?

2008-08-25 @ 19:30:02
Postat av: therése

det var mommo som hade ramlat och fått ett stort jack i huvudet när jag kom dit för att hälsa på, scary. men hon mår bra nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback