lite av allt

Filmkväll, bästaste Henke har börjat rädda min hårddisk, Slottsskogen, pingviner, söta djur på barnens zoo, sushi, leka med tre Whippets, mysa med Robin (som har blivit stor valp), Liseberg, Carl-Einar Häckner, förstavinst på chokladhjul, nattpromenader med Christian, solnedgång vid Operan, varm lägenhet vid Avenyn, massa komedier, häng på Sofias altan och ta-över-världen-planer. 

Lite sammanfattning eftersom jag varit så kass på att blogga ett tag. I dag ska jag passa Robin och hänga lite med Sofia. Och mysa med Christian (läs: krama sönder) innan jag åker till Grekland på torsdag. Ska bli skönt att slippa regnet och bada i Medelhavet istället. Men jag kommer säkert bli lipig när jag sätter mig på planet, för jag kommer sakna alla så. Men jag har mycket kul att se fram emot. Malmöfestivalen och Millencolin med bästa gänget, det är pepp som bara den! Ska bli kul när skolan börjar i JMG's nya fräscha lokaler också. Häng i Slottsskogen efter plugget låter inte fel. Kommer bli en bra höst.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback