white monochrome

Det var riktigt kul att gå på handboll. Hade glömt av vilken stämning det blir på matcherna. Fast det var lite extra i går eftersom det var semi, och Sävehof gick till final. Jag försökte att behärska mig, det går ju inte att lipa och ha sig som man gör framför tv:n. Det var fint att sitta och spana in skåningar tillsammans med Sofia, samtidigt som hon tryckte i mig godis eftersom jag var seg. Hon hade köpt våra favoritgodisar, gulligull.

image230

Jag har invigt mina nya Converse, som jag köpte för halva priset i vintras. Så nu är det vår på riktigt. Ska försöka att hålla dessa lite renare, får se hur det går. Var i stan i dag och dreglade över ännu mer skor. Hittade ett par med 7,5 cm klack, då blir jag över 1,80. Hold your head up high och sådär. Risken finns att jag springer iväg och köper dem på måndag. I dag hittade jag ett par ballerina. Jag är så pepp på tatueringen nu! Jag ska gå barfota hela sommaren om den blir gjord snart. I morgon blir det jobb, 10-10. Det betyder att jag slipper sova själv, och att jag har en liten katt att krama på. I natt var jag vaken till efter fyra, det börjar bli värre igen. Och nu svamlar jag, för jag är danssugen och uttråkad. Men, jobb som sagt.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback