tiny kitty

image229

I tisdags sov jag hos Christian, och efter det åkte jag direkt till Björn och jobbade 24 timmar. Då sov jag inte alls. Men det var fint ändå, jag gosade med Maja som har blivit en superbusig liten katt. Hon kunde hoppa upp i mitt knä när jag låg i soffan och sen slicka mig i ansiktet bara sådär. Vet inte riktigt vad det ska betyda. Jag och Björn tittade på Sex and the City också, har aldrig följt det men nu vill jag ha boxen! Ska jobba på söndag också, så det blir mer än heltid för mig den här veckan. Nice. I går tog jag det bara lugnt, men hade jättesvårt att somna. Det är ju det här med att sova själv. Inte ens en liten katt som ligger och spinner.

Nu går jag runt i kjol och slapp t-shirt, hur skönt är inte det? Ska äta lunch ute, det är ett måste så fort det är över 16 grader. Hoppas jag nyser av all pollen och att jag inte har blivit förkyld, igen. I kväll ska jag på handboll med Sofia. Återuppleva lite gamla minnen med frugan, det blir fina grejer.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback