the good left undone

All because of you,
I haven't slept in so long.
When I do I dream of drowning in the ocean,
Longing for the shore where I can lay my head down,
Inside these arms of yours.

All because of you,
I believe in angels.
Not the kind with wings,
No, not the kind with halos,
The kind that bring you home,
When home becomes a strange place.
I'll follow your voice,
All you have to do is shout it out.

De senaste gångerna jag sovit hemma har jag drömt att jag drunknat. Inte att jag ramlat i vattnet, utan att jag bara har befunnit mig i mitten av ett kolsvart hav. Och att jag bara sjunker tills jag ger upp och blundar. Har vaknat av att jag sparkat med benen. Jätteläskigt. Passande nog har jag lyssnat sönder The Good Left Undone. Jag hoppas, hoppas, hoppas Rise Against kommer till West Coast Riot. Eller någon annan festival i närheten. Downloads line-up är ju så dålig totalt sett. Bara en sån grej som att Rise Against spelar innan Simple Plan. I mean ... come on! Dessutom behöver jag en bra spelning, nu.

Helt okej dag. Varmare ute än inne, då är jag glad. Och i morgon kommer bli bäst, sådetså. Puss

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback