sleeping sickness

Behind the scenes med Dallas. Oh, sweet heaven. Mannen med rösten. Och tatueringarna, och skägget. The main man helt enkelt. Tänk att han skrev låten för 10 år sen, wow. Och nu fick jag äntligen svar på varför Gordon Downie är med på den.

Det är helt sjukt vad jag saknar England. Jag vill hänga på en av pirerna. Sitta på en stenstrand och dricka cider. Gå till en skate park och bara spana. Promenera längs strandpromenaderna. Gå runt i London med stora solglasögon och se City and Colour hundra gånger till. Istället väntar jag på att videon till Sleeping Sickness ska komma. Och så hoppas jag att jag kan somna fort, och att jag inte drömmer mardrömmar. I morgon ska jag på barnkalas hos min lilla loppa. Thea fyller sex år. Efter det åker jag in till stan och ser om cortégen är något att ha.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback