daiquiri

image223

Gårdagen var fin som snus, fast jag hatar egentligen snus men det är ett gulligt ord. Drack världens största jordgubbs daiquiri på Vasastan och sen sov jag mysigast. Stötte på Krizzystin en snabbis, hon är snygglo och hade världens coolaste linser. Jag vill också ha bruna ögon, eller gröna. Funderat på färgade linser hur länge som helst men det har aldrig blivit av. Först borde jag färga håret, klippa mig och skaffa ett nytt jobb. Inte för att det är någon nyhet direkt.

I dag har jag promenerat runt med frugan i solen och haft det hur glassigt som helst. Måste bara skriva att jag fick Mange Schmidt på hjärnan nu, fan vad hemskt. Men det är glassiiigt! I kväll kommer Henke, vi ska titta på hur många skräckfilmer som helst för vi är så coola.

Let's keep in touch
Postat av: Fraz

Du dissar väl inte Mange. He is the shiet! :D Ja, ge oss west coast nu! Alldeles för långt dit. Gillar vi inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback