39hrs

I går myste jag med Maja, tror hon är lite kär i mig. Hon bara tittar på mig och spinner. Och så spelade jag en väldans massa Turtles till Xbox och klarade spelet samma dag. Det var alltså på jobbet. Men jag var rätt trött och ynklig. Hade feber, som verkar komma och gå som den vill, och sjukt ont i rygg och mage. Men det gick fint ändå. Även om jag var galet trött eftersom jag inte lyckades somna, var i säng runt halv fem någon gång.

image231

Efter att jag slutat vid tio gick jag till Optikern och Systemet. Och sen grattade jag min babe som fyller 20 i dag, puss! Hon fick ingredienser till San Francisco-drinkar, The Melancholy Death of Oyster Boy och lite annat. Sånt som passar världens bästa tjej med andra ord. Sen hängde vi lite i Sofias säng, jag var tyvärr inte mer sällskaplig än så efter en sömnlös natt. Det som håller mig vaken nu är att jag lyssnar på George och Wade's, från Alexisonfire, Podcast. Svängig musik, minst sagt. Och sköna grabbar. Men har varit vaken i 39 timmar nu, så det blir sängen för min del. Tror jag kommer slockna rätt fort, nickade till lite i soffan förut. Fast jag klarar mig rätt bra utan sömn. För bra. Som Jimmy sa: Robot girl.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

puss min pälskling, världsbra presenter tihi! hoppas du sussade sött ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback