white ink

Okej, jag är fortfaraned seg. Men i morgon ska det allt bli lite fart på mig. Ägnar dagen åt att fundera lite på utställningen, men motivationen finns inte riktigt där. Blev uppringd angående flyers etc. tidigare, ingen aning vad dem ska skriva under mitt namn. Men det löser sig nog. Finns roligare saker att tänka på. Har funderat på tatuering och jag är helt säker på att jag vill ha en vit nu, om det går. Jag har riktigt ljus hy så tror jag det funkar fint, om Demon vill göra en. Vitt bläck är lite krångligt, svårt att få det att hålla och kan färgas av ens egna pigment. Men tror att mina är tillräckligt vita, har tänkt handleden som på bilden. Svårt att hitta bilder på vita, den under är inte läkt så det ger inte en så bra bild av hur det blir. Funderat lite på vanligt bläck på fötterna också, kanske "Take" på ena och "Heart" på andra. Men först får det bli vitt, till vintern då jag är lika blek som vanligt igen. Viktor ska antagligen köra cover-ups på Bring It On Tattoos innan, längtar tills jag får se hur det blir. Tänkte fixa Septum hos Ed snart också, fast ska läka med stav så lär väl ta ett tag innan det syns.


Kommit på att jag kan ha rätt skumma outfits när jag är hemma själv. I dag har jag lång, grå kofta, svarta leggings och klackskor. Inget jag brukar ha direkt, men mysigt. Älskar klackar, men jag blir galet lång.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback