västtragik + update

Note to self: skriv ett gnälligt inlägg här. Typ i morgon.

Bara för att jag har gått och tänkt massa gnälliga tankar har jag nästan inget bra att skriva längre. Och jag är inte ensam om att störa ihjäl mig på Västtrafik. När jag skulle ut till Viktor ösregnade det. Bussen var över en halvtimme sen, och när jag skulle byta var den andra bussen också sen. I stan blev det stopp varannan meter och utanför glasrutan blåste paraplyerna sönder. Den korta biten från bussen till spårvagnen hann mina byxor bli genomblöta och flera nyanser mörkare. Trots att jag försökte skydda mig så gott det gick, men jag tror inte ens att ett parasoll hade hjälpt. Det regnade vågrätt. Men när jag kom fram väntade wok på bordet, sen blev vi blöta igen när vi gick några hundra meter till Coop och köpte godis. Team America och massa Rallarsving blev det. Jag är sugen på att börja med någon kampsport, men jag hatar att vara nybörjare. Sen ska man ha någon som är på samma nivå att sparra med helst. Eller Musse, men det kan bli svårt nu. Ska se om det är möjligt att sätta upp boxsäck här i källaren i alla fall. Jag kan behöva något att avreagera mig på ibland. Annars har jag sprungit runt lite mer på stan. Jonas har varit här, massa catching up. Vi drack drinkar och snackade, mys.

Blir lite jobbigt när jag skriver om samma saker som på bilddagboken, men så får det bli ibland. Jag borde skaffa en liten skrivbok som jag kan ha med mig. Tänker alltid så mycket när jag åker spårvagn.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback