this & that

Känner mig fortfarande hängig, men nu är medicinkuren äntligen slut. Har varit trött hela dagen, sov nästan inget alls. Trött nu också, men inte riktigt så jag kan sova än. Sitter skräddare på stolen och dricker kvällste tills jag blir tillräckligt trött. Har inte gjort så mycket vettigt i dag, lyssnat på Brand New mest. Bakat bullar till sjuk mamma. Skrivit lite, och kollat på massa Johan Glans-klipp. Inte helt fel, någon gång i månaden. Men just nu blir jag galen på att jag inte kan bli bra. Gjorde lite i helgen i alla fall. Vernissagen var okej. Lagom mycket folk, tvingade en del att inte komma. Hade skämts ihjäl om det var för många. Men Henke, Sofia och Viktor var bra. Kul med lite okända som kom fram och pratade också, och några som jag inte träffat på över två år. Efter det kollade jag och Sofia på några band. Helt okej. Var på Universeum med Viktor, hans pappa och syster Malin i söndags, dem var på besök från Uppsala. Det var över förväntan. Faktiskt riktigt roligt, skönt att få leva ut all sin barnslighet ibland. Fast det gör jag rätt ofta. Hajarna var roligast, men fick inte se den största hajen som hette Herman, ska jag se till att jag gör det någon dag med en bättre kamera i handen. Havet har alltid fascinerat mig. Är nog så när man är uppväxt på västkusten. Jag ville alltid åka ut till havet, även när det var vinter och saltvattnet piskade i ansiktet. Blev en snabb biltur dit efter universeum. Men jag föredrar sydligare vatten, en dag vill jag ta riktigt dykarcert som pappa. Blev helt kär när jag testade med riktiga tuber på Mallorca. Tack för att du tvingade mig pappa.


image66

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback