this is because i can spell konfusion with a 'k'

Jag börjar glömma av vad jag gör, och vilken dag det är. Bara allmänt förvirrad, det här är inte bra. Har hängt på stan en del vet jag. Som det är nu trivs jag rätt bra med det. Men jag borde hitta jobb snart, bara det att det inte är så lätt. Antingen ska man ha erfarenhet, utbildning, körkort eller en viss ålder. Jag letar kanske på fel ställen. Hade fått jobb som tidningsbud, men tyvärr i helt fel del av stan. Lite svårt med transporter om man börjar mitt i natten. Efter nästa vecka ska jag börja leta ordentligt. Och försöka skaffa bättre sovrutiner. Planerade att lägga mig för en timme sedan, senast. Men så blev det inte. Har alldeles för många funderingar. Så nu blev det en förvirrad blogg istället. I morgon blir det bröderna Kellerman, god natt.



Let's keep in touch
Postat av: emma

sök jobb på... trummvirvel... Posten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback