regn och nostalgi

Jag har märkt att jag nästan bara har rubriker på engelska, gjorde ett försök på svenska men det gick inte så bra. Anyway, what's been up? I förrgår sprang jag runt på stan i regnet med Viktor. Inte bästa vädret när man inte har någon direkt plan utan bara lallar runt. I går var jag och Sofia och hälsade på i Lerum. Nostalgi! Det är sjukt vad jag saknar gymnasiet,och mina klasskompisar, och lärare. Blev helt lipig när jag kramade Lars (klassföreståndare och JM-pappan/guden). Och Bolibompa-draken Poff stod där han skulle, och alla Kinderäggsleksaker som jag och Sofia radat upp på en hylla. Så vi har lämnat våra spår efter oss i redaktionerna, det känns bra. Träffade Bokis också, inte sett henne sen studenten. Jag saknar alla, och det är svårt att planera in gemensamma saker. Sen såg jag ett annat välbekant ansikte, fast det var inte där mina ögon vilade. Okej, lite internt.

På kvällen kom Henke. Han borde komma hit en gång i veckan minst. Det är bara när någon kommer hit som jag orkar städa, så nu är det fint. Fast inte bara därför, alltid kul att snacka skit med honom såklart. Cyklade till videoaffären i ösregn, det var en prestation att cykla med paraply så länge som jag gjorde. Det var inte dålig motvind, fick fälla ner paraplyet när det kändes som att jag cyklade bakåt istället för framåt. Film, nördande etc. Bra grejer. Han gick vid två tror jag, men gick la mig runt halv fyra. Jag måste vända tillbaks dygnet. Nu ska jag göra mig i ordning och sen dra ut mot Långedrag. 11:an är mysig.



Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback