novella

Nu börjar det äntligen ge sig, jag mår bättre. I går var Mia och Thea här, fikade och fixade. Mysigt. Jag höll på att bli galen av att gå hemma själv, men inte så smart att smitta alla andra. Har fått gjort lite vettiga saker i alla fall, börjat på min "fotovägg" som jag planerat ett tag. Fast fortfarande rätt glest. Men har lyckats att ta mina egna bilder, med undantag av en Jesse Lacey-bild, men jag kunde inte låta bli. Tror inte att det syns så bra på bilden i och för sig. Och titeln är dagens låt, jag vill se FFAF nu! Åh, fjortisskrik. Måste bara fundera ut hur jag ska göra, i Stockholm spelar dem på en måndag och det kan ju bli problematiskt om/när jag får jobb. Köpenhamn är en lördag, men samma dag som Chixdiggit spelari Göteborg som jag vill gå på med Wille. Det löser sig. Snart kommer Viktor hit, då blir det mat och filmkväll.



Thea till min mamma: "Om jag var barn i det här huset, vem skulle vara min mamma då?"
Mamma: "Ja, det skulle nog vara jag eftersom jag är mamma ..."
Thea: "Jaha ..."
Mamma: "Skulle du vilja att det var Therése?"
Thea: "JA!"

Thea är söt, men jag blir rädd när jag hör ordet "mamma". Jag som brukar tycka barn är jobbiga för det mesta, men jag kan inte låta bli att smälta lite.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback