(not so) early to bed

Sticky Fingers, 6 september 2007

Var ute i går med Sofia, och det blev riktigt lyckat. Men så hade jag inga förväntningar eftersom jag hostade sönder lungorna och var sjukt seg innan vi åkte in till stan. Fast alltid kul att träffa baby, det vet jag. Och nu var det två veckor sedan vi sågs sist, helt galet. Så blev massa catching up också. Drog till Sticky direkt, utnyttjade happy hour till max. Jag blev full och glad, krävdes inte så mycket. En sjukt god drink som jag inte vet vad den heter, får helt enkelt prova alla tills jag hittar den igen. 



Early to Bed spelade, fast jag hade svårt att koncentrera mig. Vi skrattade mest åt andra. Men det var bra. Sedan dansade vi (DJ:n spelade Shout, då var jag tvungen annars var det ingen dansvänlig musik direkt), och träffade på en läskig kille som var lite svår att bli av med.  Plötsligt dök han upp precis bakom mig trots att vi gömt oss i ett hörn och bara "Heee!j". Sen kom Sofia på ett hemligt tecken om han kom i närheten, hon är bäst. 

En annan kul typ kom fram och visade fuck you och sen "Höhö, jag skojade bara. Ni är fina vänner och jag är fucked up on alcohol, hejdå." Det märks att det är många från Lerum och däromkring som hänger på Sticky, sista tåget går 00:15 på vardagar, och innan dess tömdes det rätt rejält. Jag och Sofia råkade missa sista nattbussen hem, med ungefär fem minuter, och på nåt sätt lyckades vi komma rätt med taxi istället. Vi hade typ tio spänn kvar tillsammans efter att ha betalat taxin kontant. Big spenders. Det får göras om. Vill ut i morgon, men får nog bli frisk först. Whine.


Älskar fyllekonversationer på msn:
... säger:
jag e full å skriver på känn
therése säger:
skriv nåt på känn då
... säger:
du å så söt aat jag tappar tänder

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback