3 am

Klockan är tre och jag är inte trött. Eller jo, jag är trött på mig själv. Fast det hjälper inte så mycket. Fick gjort lite vettigt i går, som att anmäla mig till högskoleprovet och söka ett jobb. Ser verkligen inte fram emot högskoleprovet, kommer hålla resultatet väldigt hemligt kan jag säga. Och så har jag skrivit ut några bilder till utställningen, det blir väldigt osammanhängande. Jag tycker inte ens om mina bilder längre. Okej, de flesta har personligt värde och jag älskar många av dem därför. Men känner inte att det är något speciellt att visa upp. Nu vill jag bara ha en nystart, och en ny kamera. Men det var jag som tackade ja, så nu får det bli som det blir. Ska dit i dag, eller i kväll. Då vet jag lite vad som gäller i alla fall. Pappa lyckades blåsa mig totalt tidigare, en av hans jobbarkompisar ringde upp mig och lyckades få mig att tro att jag hade gått med på att hålla ett föredrag på 20 minuter samtidigt som jag visar bilderna. Sen blev det bara värre och värre. Jag fick panik. Sen tog pappa luren och skrek "Blåsningen!". Dem har alldeles för lite att göra ibland. Nu ska jag försöka sova, god natt.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback