tarantino night

Henke cyklade precis hem i kylan. Tanken var att vi skulle ha filmkväll, eller snarare Tarantino night. Eftersom filmerna var Death Proof och Hostel 2. Men båda bestämde sig för att hacka. Vi hann se halva Death Proof i alla fall, men var väl inte speciellt imponerade. Får fixa det en annan gång. Det blev Nintendo 64 istället. Och jag vann som vanligt på Mario Cart. För att citera Henke: "asskicked by a girl on N64, shame on me!" Så går det, inte för att jag är tjej utan för att jag är bäst. Det vet han. Jag kom på bästa drinking spelet. Varje gång man förlorar en bana får man shotta nåt roligt som jag har blandat ihop. Men det dröjer nog inte länge innan Henke är lika bra som mig, och jag kommer förlora rejält om jag kör D.U.I. Men det är lagligt och blir intressant.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback