jobbintervju

Var på McDonalds i dag för intervju. Gick rätt bra tror jag, men svårt att veta. Verkar vara väldigt många sökande och rätt få platser. Han hade intervjuat 22 bara i dag. Får besked om en eller två veckor. Hoppas, hoppas. Cattis har också sökt, så håll tummarna för oss. Vet inte hur bra jag skulle trivas med att slira runt i deras flottiga restauranger hela dagarna, men pengar är pengar. Och kul med ung personal. Sen gick jag runt lite på stan. Vore kul att gå ut i kväll, men orkar inte hänga på. Känner mig fortfarande lite jetlaggad efter Stockholm. Och helgen blir rätt galen. Magnus Betnér i morgon, kanske Chixdiggit med Wille på lördag och Killswitch och The Bled på söndag. Om allt blir som planerat. Nu ska jag baka bullar och dricka massa kaffe så jag orkar glo på film.

Vad upplyftande min blogg måste kännas med tanke på bannern. Kanske borde ändra det, men jag är lat.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback