jag är trött och kall

Hann med allt jag skulle i går. Träffade Sara en liten stund, hängde med Björn och Nicklas, sen åkte jag ut till Viktor vid sju, åttatiden. Har inte riktigt minne av allt, kände mig frånvarande och tråkig hela dagen. Förlåt. Men ni andra är söta. I dag är jag förkyld och inte på humör för något alls. Jag som hade peppat Sticky. Sist jag var där var jag sjuk, så ska inte upprepa det misstaget. Speciellt inte när helvetesdagen snart är här (läs: högskoleprovet på lördag). Jag har redan ångest. Resultatet denna gången spelar inte så stor roll, men jobbigt att ha en "fyfan vad jag är kass"-känsla hela dagen. Hoppas att jag känner mig piggare då också. Nu är jag en liten ynk. Har på mig min varmaste vintertröja, jeans, raggsockar, mystofflor och halsduk. Trots att alla andra säger att det är sjukt varmt i källaren.Tror jag har feber.

Behöver verkligen ta tag i min dator, ny hårddisk och nytt minne. Får inte plats med någon ny musik, och Photoshop låser sig. Lyssnar sönder mina skivor istället, och min mp3 hänger nästan aldrig med mig någonstans längre. Fast när jag åker 11:an är det rätt skönt. Lite terapi. Älskar att bara titta ut i natten, ensam med mina tankar. Önskar alltid att vissa personer ska kliva på spårvagnen, men det gör dem aldrig. Kanske tur det för vi skulle säkert bli sådär pinsamt tysta.


Let's keep in touch
Postat av: emma

äsch, provet var inte så läskigt även om det inte gick super för mig. ta med en vattenflaska, det glömde jag... heh

Postat av: Viktor

Kom ihåg att du har skivor liggandes hemma som du lånat av mig :)

2007-10-26 @ 23:36:53
URL: http://skiba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback