home, i'm home, it never changes

Funeral for a Friend var så bra, jag är kär. Men jag skriver mer om det i morgon istället, när jag känner mig som en människa igen. I måndags gick jag upp 07:30, jag har varit vaken sen dess och nu är det tisdag och klockan är 21:36. You do the math. Jag är inte så bra på det, men sjukt många timmar är det. Fördrev natten i Stockholm, och fem timmar på tåget hem utan sömn. Mina ögon gör ont nu. Fick kanske någon timme sömn vid tretiden i eftermiddag, jag vet inte. Vilade lite, men kunde inte få någon ro. Sen ringde en kille som jag ska på jobbintervju hos på torsdag. Hoppas, hoppas. Vet inte riktigt vad jag har gjort resten av kvällen, ätit lite och försökt hålla mig vaken så jag får tillbaks dygnsrytmen. Enda anledningen att jag satte på datorn är att jag tydligen fått nåt viktigt mail som jag måste kolla, så jag får väl göra det lite snabbt nu och inte blogga. God natt på er.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback