hej ångest, hej högskoleprovet

Det är i dag, jag har inte övat. Jag har panik. Jag hittar inte ens en normal, rak linjal, som jag läste att man behöver alldeles nyss. Det märks att jag tar det här väldigt seriöst? Även om det inte är så viktigt eftersom man alltid kan göra om det kommer jag vara ett nervvrak. Åtta timmar. Hur ska jag orka hålla mig vaken? Tittade på ett gammalt prov nu, ville se hur DTK-delen ser ut. Löste en uppgift, och hade rätt. Blev skitglad, YES! Sen kom jag på att jag använde miniräknare, det får man inte ha. Jag kan inte räkna i huvudet, det känns som en liten nackdel. Jag har laddat med vatten, frukt och halstabletter i alla fall. Nu borde jag sova, hoppas jag är frisk när jag vaknar. Heja mig, och de andra 30 000 som gör provet i dag.

Let's keep in touch
Postat av: emma

hur gick det!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback