digital bildbehandling

image85
Sökte Mattias Karlssons kurs i Digital bildbehandling tillslut. Tack Emma och Sara som fick mig att förstå att det inte är farligt. Det är nog lite Peter Pan-komplex bakom det hela, jag vill inte bli vuxen och sådär. Men det här ska bara bli kul om jag kommer in. Väntar på en pin-kod så jag kan följa anmälan bara. Men han har sagt att HJ försöker ta in alla sökande. Ska bli kul att börja "plugga" lite smått, men kommer nog mest bli lek för mig. Jag brukar sitta och pilla i Photoshop, och gjorde det alla år under gymnasiet. Men jag har en tendens till att inte vilja lära mig teorin och alla tråkiga saker, som histogram. Fast det är bra att kunna och nu blir det förhoppningsvis av. Kommer ha användning av kursen i framtiden också.


Och för att citera Mattias själv:
" Pinsamma, röriga, katastrofalt programmerade, svåranvända, idiotiska, sopiga, meningslösa samt verklighets-icke-förankrade Studera.nu som anvsvarar för anmälan till min distanskurs i Digital bildbehandling har gjort bort sig igen. Servrarna pallade inte trycket. De har förlängt anmälan till och med 18 oktober. Dvs fram till midnatt mellan torsdag och fredag."


Word på det. Sök du med,
här!


Let's keep in touch
Postat av: Linnea

Hörredu, blev det någon get-together i helgen eller? Lördag?

2007-10-16 @ 19:04:51
Postat av: emma

gött! nu måste du ju definitivt komma och hälsa på! typ kanske den 21 oktober när utbölingar får hänga med till akademien... men då måste man anmäla sig långt innan.

Postat av: sara

jag blir också lite sugen damnit! men det är torsdag idag, buhu.

2007-10-18 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback