alexisonfire

Okej, jag vet att en del Alexisonfire freaks läser det här. Ni har väl inte missat deras tour diary? Gå in på deras MySpace och klicka på video. Jag är så kär i det bandet. Min abstinens är inte att leka med just nu. Vill så gärna se dem på Brixton Academy i London, dem spelar där 13 november. Och på en massa andra ställen i UK. Men inte Sverige den här gången. Jag vill, jag vill, jag vill. Samtidigt vet jag att det blir svårt att överträffa Pustervik, den spelningen var helt grym. Jag ryser när jag tänker på det. För att inte nämna The Hive Bar i London. Ingen som är rik och har lust att köra runt mig på alla deras spelningar i England? Nej, okej. Jag tänkte väl det. Jag får nöja mig med att titta på när en putt Dallas filosoferar (i briefs) kring alla faror Steele kan ha råkat ut för i Vegas. Puss på dem.


image78

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback