you make me smile

Jag och Thea har haft det mysigt i dag. Först var vi ute i solen, långpromenad och handlade. När vi kom hem lagade vi mat och bakade. Har lekt resten av dagen, pirat och tiger mest. När vi var trötta på att leka tittade vi på Micke och Molle och somnade. Jag vaknade när filmen var slut av att jag inte kunde andas. Det var Thea som hade krupit ihop och lagt sig på min bröstkorg. Hon lät lite som Olle.

image105

Fan vad jag ramlade illa förut, fem trappsteg. Tog emot mig med underarmen och höftbenet. När jag rör på armen nu så ilar smärtan från armbågen ända ut i handleden. Är nog inte så farligt, mest svullet, uppskrapat och blått. Tror inte det kommer gå så bra att övningsköra i morgon, går inte så bra att skriva med bara vänster hand heller.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback