nej, det är inte jul än!

image112

Har varit på Liseberg i dag, vi ville se när alla ljusen tändes. Undra hur många kWh som går åt för att lysa upp parken? Jag vill nog inte veta. Även om det är onödigt måste jag erkänna att jag tycker det är fint. Jag har alltid älskat att vara ute på natten när alla ljus är tända. När jag var liten så var det bland det bästa jag visste. Något positivt med den här årstiden. Det har varit en mysig kväll, även om det är lite för tidigt för julsånger och hela köret. Dracks öl på Tyrolen gjordes det också, after work med britter och norrlänningar. Får komma tillbaks i december någon gång. Det är så lätt att tröttna på julen när hysterin sätts igång redan nu, det går ju knappt att åka in till stan när alla trängs som galningar i affärerna för att hitta julklappar.

I morgon är det första dagen på blivande jobbet, hoppas jag. Och sen blir det födelsedagsfest hos Jonas. Så nu blir det sängen för mig.

Let's keep in touch
Postat av: sara

åh det hade jag också velat se. hur mycket kostar det att gå in nu? hur länge är det öppt? :)
och of course, grattis till jobbet!

Postat av: therése

tror det kostar 70 spänn, dyyrt. men inte säker, har kort. öppet till 22 som längst, stänger väl tidigare vissa dagar. och, tack :)

2007-11-17 @ 15:04:16
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback