i'm on a roll

Har fått betalt för två av mina bilder, excited. Haft bilder publicerade innan, men aldrig så att någon har "köpt". Fick en t-shirt, en bok och ett presentkort för utställningen på biblioteket, men det räknas inte riktigt. I alla fall var det någon collagestudent som ville använda två av mina Brand New-bilder, tyckte den högra var den bästa livebilden som finns på Brand New. Jag kan inte hålla med, men skitkul ändå. Jag hade inte behövt ha några pengar. Men dem insisterade, och i dag hade pengarna kommit in på kontot. Inget major, men alla extrainkomster är bra. Får se om jag får någon bild på hur det ser ut när det är tryckt, artikeln var bra i alla fall. Får cash för att fota Thea på lördag också, så nu har jag lite prestationsångest. Men det är bara bra, det verkar bara vara då jag presterar något. Nu är jag pepp på att ta tag i hemsidan, och börja om. Tänkte öva lite på Viktor i morgon, men kommer väl förfrysa händerna om det snöar.

brandnew.

image101

Let's keep in touch
Postat av: sara

GRATTIS! mycket välförtjänt måste jag säga :) länk till artikeln?

2007-11-07 @ 11:45:14
Postat av: therése

tack! tror inte den kommer publiceras online, jag fick bara ett utkast på mailen. får se om dem kommer ihåg att scanna.

här var det i alla fall: Congress Theater on Milwaukee Avenue in Chicago


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback