i'm boring

Huvudvärk i dag igen och mina receptbelagda tabletter är slut. Gick upp vid nio, för då kunde jag inte stå ut längre, och tog en långpromenad. Har inte gjort så mycket spännande under dagen, trixat med jobbiga blanketter från Skatteverket och skickat tillbaks påskrivet kontrakt. Jag har söta arbetsgivare som skickar med små peppande meddelanden på post it-lappar. Kvällen spenderades med Heroes som jag och Sofia diskuterade via sms, och vi kunde konstatera att folket behöver mer Peter Petrelli. Sofia konstaterade annat också, även om det var jag som hintade lite: "Han ville ju lätt sova tillsammans med oss. Man såg hur ögonen plirade när vi sa att vi sov i samma säng... " Ni vill nog inte veta vem.

Jag skriver inte så mycket vettigt just nu, så jag tipsar om en fin blogg:
Heja Abbe! Tog några dagar men nu har jag läst igenom den från början. Läs lite ni också. Nu blir det ljudbok för mig, Viktor tappar ju bort sin telefon hela tiden.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback