got the job!

Det var väl allt jag ville skriva egentligen. Första dagen på lördag, det är väl mest som test. Men tror inte det ska vara några problem, och kommer ändå vara "signad" hos företaget. Nu är jag "pedagog". Åh, jag är glad.

Jag får gnälla lite i alla fall: varför strular alla mobiler? Eller så är det bara min som strular. Viktor kunde inte ringa eller sms:a, när pappa ringde i morse fick han bara "prata med sig själv" och det blir likadant nu när jag försöker ringa. Wille lyckades väcka mig i natt i alla fall, bus. Nu ska jag fixa mat och städa innan Henke kommer.

Let's keep in touch
Postat av: emma

men jag fattar inte, vad är det du ska göra? :)va lite pedagogisk här nu va ;)

Postat av: therése

hemundervisning eh typ bah, va?

2007-11-15 @ 17:35:59
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback