copy of a copy of a copy

image119

Jag har börjat sova dåligt igen. Låg vaken flera timmar i natt, lyckades somna någon gång efter att mamma hade gått till jobbet. När jag vaknade 12:30 igen kände jag mig helt förstörd. I dag har jag varit städtant, pyntat lite i rummet. Ljus och stjärnor, men inget rött och gulligull. Har installerat min externa hårddisk också, en MyBook som ni ser på bilden (till vänster om datorskärmen med min fina bakgrund). Äntligen kan jag ha all min musik på datorn. Skicka alla era favoritlåtar till mig! Jag hade planerat att titta på På spåret, för att höja tantfaktorn och för att jag trodde att mina pojkar var med. Men ingen Filip eller Fredrik. Får trösta mig med Xider x-mas. Det är glitter i den. Jag är helt fascinerad, känns inte så hälsosamt men det är superfint. Får se om den är god, apelsin och mistel.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback