amazing because it is

Lugn dag, är lite förkyld. Blev mycket The Almost på min playlist , mys. Jag lyssnar på många superkristna band utan att vara troende, men samtidigt känns hela USA rätt superkristet så det är väl ingen slump direkt. Tackade nej till ett vikariat på någon förskola drivet av en kyrka, det var nog lite dumt egentligen. Men jag stämde inte riktigt in på deras profil, vilket var väldigt viktigt att man gjorde, dem hade nog genomskådat mig ganska fort. Gillar The Almost i alla fall, och älskar alla paralleller i Brand News låtar. Rätt intressant ändå. Jag är nog mer agnostiker än ateist.

Hoppas jag är piggare i morgon, ska vara barnvakt och fota Thea. Tror det blir rätt slitigt, men lilltjejen är för söt. Sov konstigt i natt också, drömde om ambulanser. Men har myst lite med Olle, katten, nu på kvällen så blir nog inga mardrömmar igen. Han välte nästan omkull mig i dörröppningen. Sedan hade jag ett väldigt jobb med att få ut honom igen. Olle låter som en väldigt bullrig och rostig fabrik när han spinner. Jag smälter direkt. Men får mig att sakna Smirre också. Hoppas jag drömmer något sött nu.

image104

Smirre.

Let's keep in touch
Postat av: emma

jag vill också gosa med en katt :( det mysigaste som finns.

Postat av: Sofia

Bullen i mitt hierta! Var dallas och george i ambulansen som du drömde om?

2007-11-11 @ 18:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback