high chaparall

Skola i dag. Kändes lite ovant eftersom vi har varit lediga så mycket. Rätt onödig dag, men blev en hel del hysteriska skrattanfall med Sofia och Bokis. Går verkligen inte att förklara. Har ont i halsen och är trött nu, hoppas det beror på allt skrattandet. Vore döden att bli sjuk nu, tre dagar kvar till studenten. Sista riktiga skoldagen i morgon också, men kommer inte ha något att göra. Vi har inte ens kvar våra skåp. Tappade bort min nyckel dagen innan den skulle lämnas in förra veckan, rätt ironiskt eftersom jag aldrig har tappat bort den innan. Vilket alla har trott eftersom jag är slarvig och aldrig har haft den på en nyckelknippa. Skåpet ville inte lämna mig. Var sorgligt att ta hem alla sina grejer, och plocka ner bilderna. Det var liksom hela min gymnasietid i ett skåp. Ser fram emot studentfesten i alla fall, tror den blir mer lyckad än balen. Fixade biljetten i dag också, jag är fattig nu. Och värre kommer det bli.

 

Styrde käk i dag, blir alltid så ambitiös när jag är ensam hemma. Men skulle nog bli katastrof om jag flyttade till en egen lägenhet. Gick runt i högklackat och morgonrock hela kvällen i går samtidigt som jag fixade en drink, bra måndag. Jag skulle förvandlas till en ny Hefner, bara sådär. Kanske inte, men så bra skulle det nog inte bli. Just nu är det disk överallt, helt galet efter att ha varit själv i bara två dagar. Men det blir belöning senare, ska till OKQ8 och hämta min High Chaparall DVD-box. Ja, jag är helt körd på Filip och Fredrik. That's it.



Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback