what's my age again?

Jag sitter på bussen i min City and Colour t-shirt.
Kille som sätter sig bredvid: "Åh, gillar du DALLAS?"
Jag: "Ja ..." min mobil ringer (The Artist in the Ambulance som ringsignal).
Killen efteråt: "OCH Thrice? Herre, det är bara för bra ..."

I dag har varit bra och mindre bra. Har haft huvudvärk ungefär hela tiden, men ändå varit glad och flamsig. Sprungit runt i stan och letat efter lite allt möjligt innan jag åker i morgon, gick sådär. Fick köpt en kjol och lite annat i alla fall. Nu borde jag packa, men är trött och alldeles för fnissig. Har fått utlopp för min barnsliga sida lite för mycket det senaste. Gungade med Sofia två timmar i går och snackade skit, planerade hur Filip Hammar ska bli min etc. Jag kunde inte prata ordentligt, och som vanligt skrattade vi hysteriskt. Och så har det blivit en hel del sena MSN-konversationer, det spårar alltid tillslut. Saknar 9c-tiden lite när jag pratar med Henke. Tiden har gått så fort. Men nu ska det packas, massa onödiga saker är bra när man har stor väska. Hemma på måndag igen, jobb på tisdag. Destination: Uppsala och Viktor.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback