untitled

Jag har lugnat mig lite efter i går nu. Blev sån chock med allt på en gång bara. Blev påhoppad av en knarkare, gissar jag på, vid Linné. Helt utan anledning, hade inte ens sagt något. Fick panik när jag inte kunde slita mig loss med en gång. Sedan kom Kristoffer direkt. Jag tror jag grät, men jag vet inte. Var mest panikslagen. Men jag är okej, bara lite blåmärken. Och alla tog hand om mig. Kristoffer tog mina grejer och såg till att jag kom hem. Han och Anna var på väg att börja lipa för att dem var så upprörda och arga. Blir så arg och ledsen bara. Dem avbröt allt och så, men hoppas att dagens mål blev uppfyllt ändå. Vi skulle få gratisåkband på Liseberg om vi värvade 200 på en vecka i Göteborg. Ska dit på måndag och prata med Kristoffer om allt. Vet inte om jag får förlängt, men gissar på det. Tror inte jag ska ta det ändå. Jag klarar nog inte jobbet psykiskt. Var så många dryga och fulla människor i fredags. Någon som kom fram och pratade om hur han var "Guds barn" och vi var djävulens etc. Ska se hur det känns på måndag, tror jag kommer ha svårt att titta på Kristoffer. Dem fick ju hålla upp mig och allt. Snart är Viktor här i alla fall, slappkväll är mys. Och i morgon blir det Pier Pressure. Är väl inte redo, men är pepp ändå.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback