oh so tired of being sick

Klockan ringde sju i morse, och jag var en zombie. Inte drömläge när man fortfarande är sjuk, men febern hade gett sig så jag stressade glatt till bussen. Första riktiga arbetsdagen spenderades på Amnestys kontor i Göteborg. Det är fortfarande mysigt med retro-möbler, massa posters och pyssel. Det här är nog det mest givande jag gjort tror jag. Känns riktigt bra, även om det kommer bli svårt att värva gör jag något viktigt. Ska själv bli medlem. Vi fick en hel del info i dag om Amnesty, och mänskliga rättigheter som jag visste nästan allt om tack vare Lars och FN-rollspelet. Efter det åt vi lunch på ett café i Vasa och snackade skit. Avslutade dagen med lite olika övningar och drack galet mycket te och kaffe. Vi är en skön och morgontrött liten grupp. Enda jobbiga var att jag fick anstränga mig för att andas ordentligt hela dagen. Men förhoppningsvis är jag helt fit for fight i morgon, börjar tjugo över tio. Om allt går som det ska kommer jag jobba 15 timmar i veckan hela juli, rätt lagom. Hoppas på det. Fått lön från Tyskland också, synd bara att jag har en del skulder. Men nu ska jag ta hand om mig själv för en gångs skull, bad och sen Rocky i soffan.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback