e20 norr

Sista jag såg av Svenska Mässan på ett tag i dag, kommer sakna det. Varit grymt kul, jobba behöver inte vara så illa. Fikade med favorit bossen och fick skjuts till centralen där jag mötte upp med Sofia. Vi drog till Pustervik och fixade biljetter till Pier Pressure. Så nu är det officiellt, jag ska på emofestivalen. Rätt opepp med 600 spänn. Inte alls många band jag gillar, så stämningen får fan vara på topp. Jag litar på Göteborg, och så kommer massa polare vara där. Wille-töt, long time no see. Och en fet bonus: jag kommer få utlopp för all min dissighet när det kommer vara så många emokids på samma ställe. Det blir bra det här.

Lyssnade på E20 Norr i dag, blev helt nostalgisk och lyssnade igenom massa låtar. Saknar grabbarna, är så grymt sugen på en Millen-spelning. Det är äkta sommar och alltid så sjukt lyckat! Fox-videon får mig på så bra humör. Och nu har jag katten Olle, även kallad Bullen, snarkandes i knäet. Snart ska jag till Uppsala och baby. Life is good.


Let's keep in touch
Postat av: Sofia tha beatch

mmm mobba emobarn... rena paradiset ju ;) men det är ju allt jag gör med dig ^^ ja tänk vad najsigt det hade varit med en millenspelning nu. *telepatisk överföring till nikola...*

2007-06-19 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback