we got in!

image138

Grattis till mig och Henke, vi blev antagna till kursen i Digital bildbehandling. Nu blir det till att önska mig en Wacombräda i julklapp, antagligen den på bilden eftersom den är så läcker. Ingen tekniknörd här inte. Men det ska bli kul med kursen, ska förhoppningsvis börja om på min hemsida då också. Och komma ingång med fotandet. Henke har lovat att vi ska ut på fotosafari så jag får lära om det manuella. Fast först får vi fira med film och tv-spelskväll, det vi är bäst på. I dag känner jag mig bra och ska sticka iväg till jobbet snart. Pusshej

image139

Let's keep in touch
Postat av: Tinna

Vad kul, grattis!

2007-12-11 @ 20:26:10
Postat av: therése

tack sweetie! nästa gång vi ses kan jag ha lektion för dig, i'm the cupcake man ;D

Postat av: emma

höhö, viktoria ska ju också läsa den

2007-12-12 @ 16:06:30
URL: http://svenssonemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback