sleepy smile

image153

Trött tjej just nu. Var på systemet i går. När jag, och Jonas, var klara hade det bildats 20 meter kö utanför. Helt galet. Bra att vi är ute i så god tid. Och bra att jag och Sofia bara har halva planer inför nyår. Det kommer bli skumpa i alla fall, och jag ska sno en puss vid tolvslaget. Sweet.

Var på middag hos pappa med kusinerna också. Dem har blivit så stora mina busfrön. Markus är handbolls målvakt, och jag är så stolt. Gissa vem som ska börja följa med på träningar och matcher. Och Tobbe har börjat i handbollsskolan också, så sött.

Let's keep in touch
Postat av: emma

hihi, denna bilden borde vara i din banner istället. lite muntrare :)

Postat av: therése

ja, cheer up emo kid. får allt fixa ny snart.

2007-12-30 @ 22:56:06
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback