meow

image121

Jag drömde mardrömmar om hajar i natt, men blev väckt precis när jag hade dragit fram ett svärd. Tur det för jag tror inte det hade varit till så stor hjälp ändå, berodde nog på att jag och Sofia hade spelat tv-spel hela kvällen. Det var pappa som ringde, och jag körde upp honom till farmor. Han är fortfarande bortskämd och använder mig som sin privata chaufför. Men jag klagar egentligen inte, det är kul att köra bil. Vi åt frukost hos farmor och hängde upp julslingor. Har jobbat i dag också, mysigt som vanligt. Vi spelade tv-spel och fotboll mest. Jag lagade mat med katten Bamse, fast han hjälpte inte till utan tiggde bara. Katten är besatt av mat. Han gosar med sina matskålar, jag lovar! Men det var rätt mysigt att ha en spinnande katt som körde slalom mellan mina ben. Vi tittade på julkalendern och innan jag skulle gå bytte killarna om till sina tomtenissepyjamasar. Lite avundsjuk blir man, men tror jag sover gott i natt ändå, utan hajar. Kom hem sent och nu är jag supertrött, natti.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback