le weekend

image137

Blev lite caught up av Meeths och emos. Men jag har varit på julbord på slott också, med mamma, Mia och Thea. Det var rätt fint, och jag åt mig mätt på jättegod potatis och annat småplock. Kändes inte speciellt juligt, bortsett från pynt och enorma julgranar, och det var skönt. I bilen lyssnade vi på Good Charlotte, lite nostalgi och lite pinsamt. Kommer ihåg när jag och Sofia åkte till Frölunda Torg för att se tvillingarna Madden, men tyckte inte dem var tillräckligt coola för att vi skulle stanna kvar och få autografer. Jag är stolt över oss såhär i efterhand. Men Thea har bra smak, jag ska leda henne rätt. Vi satt och smådansade i baksätet när Thea plötsligt frågar: "Tess, hur rockar man?" Jag ska lära loppan allt jag kan, nästan. Nu sitter jag och hoppas att jag inte är magsjuk och att jag kan sova i natt.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback