you're home, but just for tonight

Jag kan inte sluta lyssna på Alexis och Dallas, Rough Hands speciellt. Har spenderat största delen av dagen så. Det gör mig glad, och ledsen. Fast på ett bra sätt. Tror jag, jag vet inte. Började titta på min City and Colour dvd, men fick tårar i ögonen direkt (får bli av när det blir filmkväll här istället, som lovat.) Att jag känner som jag gör har nog lite att göra med att jag saknar London så mycket. Och att jag saknar hur saker och ting var då, för ett halv år sedan ungefär. Jag vet inte. Har suttit och väntat på Viktor hela kvällen också, han kommer snart. Men åker redan i morgon. Nu är flytten påbörjad.

Rough Hand videon regisserad av Dallas, underbar:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=13236899

Let's keep in touch
Postat av: the one and only ia

så bra video, särskilt när de ligger i sängen alla fem ^^ saknar mitt gamla liv, allt var så okomplicerat. saknar min tles, jag har abstinens på dig!

2007-08-24 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback