i'm off

Klockan är halv ett snart och jag stängde alla väskor nyligen. Jag är värdelös på att packa. Lägger ner en sak åt gången, och gör en massa annat emellan. Ångest över att min väska är så tung också (fast inte över maxgränsen, haha). Älskar att resa och se nya platser, men hatar att åka ifrån alla mina saker. Kan aldrig packa "lagom". Speciellt inte när jag ska vara borta länge. Men dagen har varit mysig, haft lite hemmaspa. Kan nog behövas om jag inte ska vara helt zombie om några timmar. Taxin kommer halv tre, är framme på Landvetter lagom till incheckningen klockan tre. Efter det blir det två timmars väntetid innan planet lyfter. Landar halv nio, så efter tio någon gång kommer jag att steka på stranden, känns rätt overkligt just nu. Gissar på att jag kommer somna rätt fort i solen. Frågan är om jag ska sova lite nu, eller om det bara gör mig tröttare. Inte ens två timmar tills jag ska upp igen i så fall. Och jag blir alltid jätteförvirrad när jag bara får sova några få timmar, tror att jag har sovit ett dygn och vet inte var jag är. Får försöka sova lite på planet isället. Nu ska jag prata telefon med babe.


Handbagage:
mp3-spelare + batterier

Chuck Palahniuk + Bret Easton Ellis-böckerna
Cosmo
Kamera
Mobil (avstängd förhoppningsvis)
Tuggummi
Perk lip balm + ansiktsgel
Solglasögon
= jag kommer överleva


Kommer sakna alla. Puss, hejdå


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback