headaches

So tired of being sick. Vaknade vid nio av att jag inte kunde andas. Sen dess har jag haft huvudvärk och fortfarande lite feber. Halsont och snuva. Blev Girlylicious-kväll i alla fall. Jobbigaste är att jag inte har ork till något. Vill på Sticky-torsdag i morgon och dansa, men får se hur det blir med det. I går var en bra dag i alla fall. Arbetsintervju på World Trade Center Göteborg (som Filip Hammar hade sagt) halv tolv. Blev inte bästa starten när bussen var sen och linjerna var omdragna. Västtragik indeed, jag blir så trött. Men med lite tur hann jag dit i tid, och det kändes bra. Får svar innan helgen om det blir jobb nästa vecka. Hoppas det, men tar inget för givet. "Meriterade plats" tydligen. Men han var imponerad av att jag har jobbat för AP Promotion, alltid nåt. Efter det träffade jag Viktor och käkade lunch vid Kungsportsplatsen. Gick till MUG och åkte iväg till Redbergsplatsen för att gå till Bring It On Tattoos, Demon verkar riktigt grym. Jag känner mig lite peppad själv, men tror Viktors sleeve blir bra. Efter det drog vi mest runt i stan. Mys. Men när jag kom hem var jag riktigt dålig, och det var väl där jag började. Just nu vill jag bara få någon sorts vardagsrutin, hitta heltidsjobb och börja träna. Enda positiva med att jag är sjuk nu är att jag kan somna, helt slut.

Om inlägget under:
Handlar om personer som jag inte träffat på länge, så ingen behöver känna sig träffad. Jag antar att jag bara är lite osäker just nu, och då tänker jag på sån skit.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback